Гарантії
Плоттер CrystalMirror для нарізки гідрогелевої плівки.
  • Пристрій
Що потрібно для гарантійного обслуговування?
  • Коробка
  • Гарантійний талон
  • Гарантійне обслуговування не поширюється на плотери, операційна система яких зазнавала злому або зміни в налаштуваннях розробника.
Гарантійні умови:
  • Гарантійне обслуговування не поширюється на плотери, які використовувалися для різання плівок від інших виробників.
  • Гарантія не поширюється на випадкові пошкодження, заподіяні клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо)
  • Гарантія не поширюється на ушкодження, внаслідок стихійних лих (природних явищ)
  • Гарантія не поширюється на пошкодження, спричинені аварійним підвищенням або зниженням напруги в мережі або неправильним підключенням до мережі.
  • Порушені правила використання викладені в експлуатаційних документах.
  • Було зроблено несанкціоноване розтин, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію чи схему товару.
  • Неправильно заповнений гарантійний талон. Серійний номер у гарантійному талоні та на пристрої змінений, стертий або не може бути встановлений.
  • Період гарантійного обслуговування продукту Плоттер CrystalMirror складає 12 місяців
Гарантійні зобов'язання продавця:
  • Гарантія поширюється на заводський брак (несправності, що виникли в ході експлуатації відповідно до ''Інструкції користувача'').
  • Продавець надає плотер на заміну, поки плоттер покупця знаходиться на сервісному обслуговуванні після проведення діагностики продавцем.
  • Діагностика товару займає до 3 робочих днів.
  • Період ремонту може становити до 21 робочого дня.
  • У разі неремонтопридатності пристрою покупця продавець надає обмін пристрою на новий з позначкою в гарантійному талоні.

Гарантійні умови для гідрогелевих плівок CrystalMirror

  • Гарантія не розповсюджується на плівки, які вже були приклеєні до пристрою.

Що потрібно для гарантійного обслуговування?

  • Плівки, з яких знято захисні шари (підкладка із фірмовим логотипом, нижні захисні шари, верхній захисний шар).

  • Гарантія не поширюється на плівки, де помітні дефекти (плівка на підкладці розтягнута, є пил, видно сліди поклейки).

  • Гарантія не розповсюджується на плівки, порізані на плотерах інших виробників (постачальників).